Atschooooo!



Hej sötnosar!:D Hoppas dagen varit bra:)

Min dag har varit helt ok! Skola från 10-15, sen följde jag några kompisar hem..snackade mest strunt , hihi:)

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket..tog en promenix med hunden, å sen kikat lite på tv!

Å just ja! Ätit kanske världens godaste mat till middag! LAX!:D Älskar lax i alla dess former, verkligen sååå gott:D Då dansar å hoppar smaklökarna av glädje, hihi:) Måltiden gick helt ok, förutom att jag var lite tveksam över såsen, men det fixade jag..så det är okej! Har blivit rätt van att ta sås till, även om det inte är så stora mängder!:) Mums!:)

Nej, nu 'är jag supertrött! Ska pussa lite på min goá hund, å sen blir det sängen nästa!

Ha en bra kväll, hörs imorrn:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar också lax, mums!

2008-12-05 @ 02:59:15
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0