Gó morron!!!

Hello!:) Är ni vakna å utvilade, å piggga?;)

 

Har precis ätit frukost. Fil med en massa fröer, nötter å torkad frukt, blandat med lite allbran-flingor! Yummie! Å sen en macka till det....å givetvis en stoor kopp rykande kaffe:)

Så. Kanske ska berätta lite om min jul hittils!! På julafon var vi hemma här. Kollade på Kalle Anka, åt julmat, å öppnade paket..ja det gamla vanliga!:) Å det här fick jag i julklapp!

* En myyysig, mjuk morgonrock, i färgerna vit, rosa å beige:)
* Ett par örhängen å ett tillhörande halsband av märket pilgrim
* Pengar
* En massa intressanta böcker: Den perfekta frukosten, frukostboken, blodsockerblues & hitta din egen toppform
* En almanacka
* Presentkort


Ja...det var mina julklappar om jag inte har glömt något! Så jag är mer än nöjd:)

Jo! Sen efter julafton, på juldagen åkte vi till en bekant till mig å mamma, som bor 7 mil härifrån. Där träffade vi hennes barn å barnbarn å deras släkt. Var sååå mysigt:) Det bor verkligen på landet, å har en massa djur..så det var verkligen underbart:) Jag njöt till fullo:)

Å maten har gått...sådär.. Nej nu är jag dum. Den har ju faktiskt gått helt okej, över förväntan. Har vågat äta saker som jag aldrig trodde jag skulle våga äta. Iofs känns det som att jag har ätit konstant i en hel vecka nu, å bara en massa onyttigheter. Men det är nog mest en känsla jag har.

Nej, solen skiner utanför fönstret, så nu ska jag nog bege mig ut å få lite frisk luft! Lät lockande!:)

Ha en fin dag!:)
Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: SANNA

Låter som du haft en bra jul:D

2008-12-29 @ 12:18:00
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0