Helgen?!?!

Hej sunshines!!!!

Sorry, hann inte säga förut att jag skulle till Karlstad i helgen! Därför jag har varit lite frånvarande! När jag tänker tillbaka på helgen är det med blandade känslor..en hel del ångest följde mig i sängen igår när jag skulle lägga mig..grejen var att vi fikade på ett café på eftermiddagen. Å jag tänkte inte fega, utan utmana mig ordentligt!! Så jag tog kladdkaka och cappuchino! Jag har skiiiiitvsvårt att dricka kalorier, så det var en enorm utmaning! Först denna beslutsångest..."ska jag ta det? Nej..eller jo..eller fan ge dig nu, skärp dig..ja, okej jag tar det..fast nej...JOOOO! Ta det nu för fan!" Å sen beställde jag det, satt mig vid bordet och försökte njuta! Men huvudsaken är...jag klarade utmaningen! Även om ångesten fanns där..men det innebär ju alltså att den kommer va pyttelite mindre inför nästa utmaning!

Till middag idag käkade jag fullkornspasta å köttbullar..blev proppmätt!:S Usch..hatar det..brukar försöka bli "lagom mätt"..men..kanske åt för fort idag..ville få det överstökat!

Förlåt, vad negativ jag lät nu!;S Men nu ska jag lägga mig, å sen får vi hoppas att morgondagen blir bättre!

Hoppas eran helg varit bra:) Take care!!!!
Nattinatti<3

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Keep up the good work!

2008-12-08 @ 09:14:43
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Louise

fan vad duktig du är :D jag blir så glad för din skull.. massakramr

2008-12-09 @ 10:34:47
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0