Julbord på schemat!



Hej sunshines!:) Hoppas eran dag har varit toppen:D

Själv har jag varit på julbord...å vet ni? Det kändes helt ok:) Visst, jag hoppade över saker, som jag kanske hade velat smaka, men jag tog även saker som jag inte ätit på länge, eller som jag helt enkelt tycker är svårt!

Så på min tallrik låg det:
* Två prinskorvar
* 1 köttbulle
* En ägghalva (skrapade bort majonäsen..fyfyfy!)
* Några skedar janssons frestelse
* Julskinka
* Sallad


Så...det var mums, å jag fixade det:) Till efterrätt var det ris alá malta...vilket jag inte är så himla förtjust i..så jag tog ett digestivakex med en ostskiva, och några vindruvor istället! Puh! Jag klarade det...DAGENS STORA UTMANING! Okej..skulle ljuga extremt mycket om jag skulle säga att jag satt här utan någon som helst ångest..men...jag vet att det blir bättre, bara jag härdar ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu känner jag mig helt slut...vill nog helst bara sova!

Imorgon blir en jobbig dag för övrigt..är bjuden på julfika på två ställen, å jag har varit tvungen att tacka ja..p.g.a vissa omständigheter. Menmen...det ordnar sig nog! Ska försöka låta blir att tänka så mycket på det nu....

Förresten, tredje advent idag ju!:D Himmel vad fort det går:) En vecka kvar i skolan..sen loooooooov! Härligt va?!;)

Ha en mysig kväll allihopa:)
Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Umma

Har inte fått möjlighet att käka julbord än :-( Samtidigt som det är jobbigt med alla tankar det för med sig så är det mysigt...

2008-12-14 @ 20:45:10
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: A

Det lät ju som att det gick över förväntan. Jag hoppas att du kan känna dig nöjd med att du klarade av det så pass bra. Du blir starkare för varje gång du går emot tankarna. Ta hand om dig =)

2008-12-14 @ 20:45:59
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Bra jobbat! Jag hoppas du känner dig nöjd!

2008-12-14 @ 20:47:32
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Umma

Haha grejen är att om jag bara tar av det jag tycker om skulle det bli ett megalass med mormor gröna ärtröra, rödkålssallad, skinka och typ 1 kg stark senap. En skiva vörtbröd också förstås. Du förstår kanske att magen skulle bli liiite gasig då? :D

2008-12-14 @ 22:08:53
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad duktig du är tjejen! var stolt över dig själv.. idag dödade du en bit till av äs-monstret ;)

2008-12-14 @ 22:25:58
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0