Snurrig i bollen!



Hej fina ni!:)

Förlåt för att bloggen inte har varit i gång under några dagar..har nämligen varit på besök hos en vän till mig & mammi! Å jag hann inte säga något innan vi åkte...men..jaja..nu är jag tillbaka igen:)

Himmel...känns som jag har ätit konstant nu i en vecka. Ujuj. Ångest, ja visst. Men jag har klarat mycket också! B.la ätit den här supergoda tårtan som ni ser på bilden ovan!:) Å andra "svåra" saker som ris alá malta, choklad, massa julmat å grejjer! Men...ja..har iaf utmanat mig rejält..å visst sitter jag här å tänker en massa dumma tankar! Men försöker tränga undan dem så gott det går...

Hur har eran jul varit?:)

Nu ska jag lägga mig i soffan, inlindad i min filt å titta lite på tv! Myyys va?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0