Världens längsta dag eller vad?!



Hej sweethearts! Sorry att det inte blev någon uppdatering idag, hann helt enkelt inte!!!:S

Hoppas hursomhelst eran dag varit bra:)

Min dag har varit...lååång!
* Gick upp klockan 6.00
* Satte mig i bilen å körde till Mora, i snöväder å blixthalka!:S
* Samtal med min behandlare...tiden där är snart slut. Är inte speciellt peppad på att vara på vuxenpsykiatrin..va fan ska de hjälpa mig med?! Jag vill ju ha ÄTTRÄNING, inte bara disskutera om tankarna! Även om de är just det jag har problem med nu iofs...för jag äter ju..men, jag vet inte.:S
* Sen hem, käka lunch å plugga järnet!
* Satt å höll på med bokföring, bokslut å deklarationer i tre timmar! Har prov imorrn...usch..:S
Så nu känner jag mig typ stendöd. Käkade fruktsallad till kvällis för en lite stund sen! Yumyum:):)


Vad blidde det för er till kvällsmål idag? Något juligt kanske?:)

Sköt om er sötnosar, keep on fighting!!!!!:D

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: SANNA

Ingen kvällis för mig idag. Eller joo. en kopp te.

2008-12-09 @ 22:29:38
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag har hört så mkt bra om mora, jag hoppas att du blir frisk snart! Kram

2008-12-10 @ 07:48:50
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Louise

Nä, jag hoppas det.. och det försöker jag intala mig själv också! skräcken vore ju att jag skulle gått upp 1 kg till nästa gång jag väger mig, men då får jag ta tag i det då!! är du färdig med din behandling nu alltså? Hoppas allt är bra med dig, kramar<3

2008-12-10 @ 17:38:36
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0