Hej hopp i blåbärsskogen!

Läget med er?! Hoppas det är bra!!!:)
Med mig är det rätt okej...som vanligt sittar man väl här med lite dumma tankar...som jag borde sätta stopp för! Som min behandlare säger...så fort det kommer en ätstörningstanke, så ska du tänka "en rosa elefant!" Jo jag vet, det låter skit sjukt, men det är just det som är grejen! Vaddå, en rosa elfant?!?! Då glömmer man ganska snabbt bort de dumma tankarna för en stund!

Idag har jag varit med Sofia...åkte ner på "byn" och åt kulglass...kändes...sådär! Men jag känner mig på ett vis stolt! Stolt över varje gång jag vinner över "monstret". 1-0 till mig. Fasen, det är svårt!:/

Menmen...tack för alla tips jag för från er! Å kommentarer! Det är verkligen jätteskoj! Jag blir verklien glad:)

Tänkte ladda upp lite bilder sen, men just nu borde jag egentligen sova! Ska upp halv sex imorrn, jobba...uh...har ingen lust egentligen...menmen, det går väl det med!

Ha det gott, så hörs vi!:)
Massa kramar,
Cattis

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Var stark :)

och ha en bra dag!

2008-07-24 @ 09:10:50
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: pillan

åh tack, vad glad jag blev av din kommentar :)

vill säga att de va starkt av dig som åt glass. men vet inte om du gillar att höra de eller om du hellre liksom bara vill låta de passera, som om de inte vore något ovanligt liksom.

För egentligen, en glass är ju helt normalt att käka nu på sommaren, inget att forsätta tänka på!

kram

2008-07-24 @ 17:41:03
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud vad starkt av dig att äta glassen!!



Men shit alltså - "en rosa elefant", är det något som alla kör med eller för exakt så sa min behandlare till mig också för ett tag sen hahhh



Kram

2008-07-24 @ 23:08:18
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0