God morgon sunshines!

Go morron sötnosar!:)

Själv är jag en aaaaning trött! Är nämligen så att jag har en engelskabok på 800 sidor som snart ska vara klar..så jag måste läsa typ 10-15 sidor varje kväll..å himmel...det är drygt å tråkigt..men vad gör man?! Så därför släcker jag en aning sent...vilket leder till att jag känner mig som en mosad padda när jag vaknar...menmen..lite kaffe bara sen är jag på banan igen!;)

Har precis käkat frukost, å ska väl fixa i ordning mig, å sen bege mig till skolan!

Så här ser dagen ut ungefär!:)

9.30-15.30 Skola
15.30-18.00 Plugga hos några kompisar (plugga..hmm...vi brukar mest ligga på golvet i en hög å skratta, hahaXD)
18.00 Middag
18.30-19.30 Promenix med hunden:):)
19.30-20.00 Sjukhuset (tv)
20.00-21.00 Du är vad du äter

Vad ska ni hitta på idag?:)

Ha det fint hursomhelst!: )

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

helt UNDERBART om man tänker efter.. mår så dåligt när jag tänker på hur jag behandlat min kropp! är du helt frisk nu eller? :) kramar

2008-11-27 @ 20:30:42
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: x

"du är vad du äter" är ett program fullt av skitsnack. Så även om du kollar på det, vad du än gör lyssna inte på skitsnacket hon drar.

2008-12-06 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0