Hej, förlåt för all frånvaro!

Hej!

Sorry för denna frånvaro! Har inte skrivit på länge! Kände att jag behövde en paus helt enkelt! Men nu är jag back on track!:)
Hoppas ni har haft det bra allihopa:)

Vad har hänt sen sist då?ätstörningsfronten är det detsamma...känns som jag mest står och trampar på samma ställe..kommer varken framåt eller bakåt egentligen..visst, ibland ett steg fram, å ibland ett tillbaka, men inga större förändringar. Ibland känns det verkligen som att jag vill satsa 110% på att bli så frisk som det bara går, men ibland längtar jag tillbaka till det sjuka...fast innerst inne så vill jag ju bli helt frisk, det är ju målet!!!

Annars har jag ju haft höstlov den här veckan...å lovet har jag spenderat i London med två kompisar! Superskoj!:) Trevliga människor, spännande stad, å god mat, hör och häpnad!:) Jag har faktiskt kunnat njuta av maten mer än vad jag vågade hoppas på..å faktsikt ätit efterrätt nästan varje dag! Å se, jag lever än!!!:) Heja mig!

Men en sak som jag saknade där borta i London var min frukost! Den frukosten som jag älskar! Gröt, grovt, musitgt bröd, keso, avokado, nötter och färsk frukt! Yummie:)  Hotellfrukosten i London däremot bestod av vitt, fluffigt bröd, smör, marmelad och flingor. Hallå! Det höll man sig ju typ mätt på i fem sekunder! Det var jobbigt,,men det gick okej! Klarade den utmaningen!:)

Vilken är eran favoritfrukost? Ser den annorlunda ut på helger och vardagar?

Vi hörs senare! Puss på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0