Hej hopp!

Sorry att den inte har blivit att ladda upp så mycket bilder! Verkar ha blivit något knas med datorn!:/ Får försöka fixa det!!!

Menmen! Har ätit kvällsmål för en stund sedan..tänkte utmana mig själv..å det gjorde jag! Å nu kryper ångesten längs ryggraden, å jag vill bara sticka ut å springa 10 mil! Men! Jag ska hålla mig lugn..å lägga mig snart. Hursomhelst! Dagens kvällsmål bestod av två digestviekex med ost + en banan. Mumsmums! Å jag känner mig duktig, ja..för jag MÅSTE utmana mig själv! Annars kommer jag ALDRIG att bli frisk!!!:S

Menmen, hoppas ni har haft en bra dag

Har ni förresten något tips på kvällsmål? Är lätt att det blir samma hela tiden, ni vet..typ macka med samma pålägg å frukt eller så! Så tips på kvällsmål skulle göra mig superglad!!:)

Ha det fint alla sötnosar!:)

Puss!

Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

BRA att du utmanar dig! det försöker jag också göra så ofta jag vågar.. :) flingor är toppen som kvällsmål! + macka. och visst är det underbart att inte behöva ha ont i magen av hunger när man ska sova!? :) kramar

2008-11-26 @ 19:49:57
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0