Lite om mig:)

Lalala!Lite Info


Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött å snuvig!

Är det nåt du absolut inte äter:Ja..en del!
Kläder just nu: Myyys

Musik just nu: Amy MacDonald

Vad sa du senast: God natt!

Favoritväder:Solsken å lagom varmt:)

Sparare eller slösare: Någonstans mitt emellan!

Vem är viktigast för dig: Mamma

Bästa film: The note book<3

Tror på liv på andra planeter: Är möjligt!
Har du några homosexuella vänner: Nope..inte vad jag vet iaf!

Bio eller promenad: Promenad:)

Snarkar du? Nej, inte vad jag vet!

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: Hmm..svår fråga!

Bästa bok? Jätten i spegeln

Vad vill du jobba som? Hälsopedagog

Stökigt eller välstädat? Välstädat

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja!:D

Hur många syskon har du? Zero!


Vad är du mest rädd för? Mycket:S

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Ja

Brukar du sola? Njaa...eller..jao!

Vad gör du om du får hicka? Håller andan


Röker du? Nej
Snusar du? Nej

Kaffe, te eller inget? Kaffe å te!:)


Anser du att du är stark? Inte som förut...


Kommentarer
Postat av: Zarb

Ha en trevlig dag :D:D

2008-11-05 @ 12:10:19
URL: http://zarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0