Mamma Mia!:D



Hej!:) Haft en bra dag sunshines?:)

Själv har jag haft en rätt lugn dag! Gick upp vid nio, åt en härlig frukost å sen satt jag vid datorn å kikade runt ett tag! Sen pluggade jag lite, bakade bröd!:D Blev JÄTTEGOTT! Ett grovt, mustigt bröd med filmjölk, olika sorters mjöl, hasselnötter, russin, solroskärnor, torkade aprikoser, å ja..mummms!:D Det blidde iaf lyckat!;)

Nu ska jag inte göra så mycket mer ikväll...ska kolla på Mamma Mia!:) Kan nog ALDRIG tröttna på den filmen! Man blir så glad av den:) Eller vad säger ni?!;)

Ha en fortsatt trevlig kväll  så hörs vi sen!:)

Puss!

(Bilden är förövrigt på mig å Britney Spears, på Madame Tussauds i London! Hade ingen bättre bild, så jag bara slängde upp den på skoj, hihi)

Kommentarer
Postat av: E

jaha okej då förstår jag, hata BUP! å andra sidan så vet inte jag hur BUP i Mora är, men jag har lite erfarenheter från det i Falun, och det är inge positivt för fem öre. Nej precis, ingen direkt fokus på vikten, utan endast på tankarna och allt som rör sig omkring. Väldigt bra enligt mig med tanke på att inte vikten säger någonting om hur man egentligen mår. Ja, jag går där nu fast har gått klar grundbehandlingen så just nu är jag på uppföljning, vilket är 15 dagar / år :) Kram

2008-11-29 @ 22:38:14
URL: http://ericaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0