Mora, å dumma kalorier!

Jag vet egentligen inte hur det gick igår i Mora. Ingen vägning, puh! Något bra iaf.. Min behnadlare blev väl dock inte så glad när jag berättade (varför höll jag inte tyst för en gångs skull?!??!) att jag hade börjat göra upp matscheman igen, å räkna kalorier. Ja, jag VEEEEEET! Det är FEL! Jag får tillochmed ångest för att jag gör så, för att jag skäms! Jag kommer INTE bli frisk om jag fortsätter såhär!

Så jag måste ta till följande åtgärder snarast!

* Sluta göra upp matscheman, det slutar bara i ännu mer ångest!
* Sluta räkna kalorier! Även om det är skitsvårt, å jag gör det automatiskt!
* Träna INTE om jag känner mig tvingad! Gör något annat nät ångesten kommer, typ spela gitarr eller piano
!

Ja..fan..det här ska jag klara. Från och med IDAG är det slut på dessa matscheman å kaloriräkning, jag måste ju!

Heja mig, jag vill klara det!

Kommentarer
Postat av: anna

Heja dig, du KAN klara det!! och bra att du berättade. du ska ju döda din ätstörning, att inte berätta vore ju att försöka hålla den vid liv?

2008-11-19 @ 10:35:28
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0