Aj min rumpa!



God Morgon fina!:)

Som rubriken avslöjar har jag ont i en viss kroppsdel...min bakdel! Det beror antagligen på att vi töltade över 20 minuter i sträck igår kväll, och jag hade en busig och framåt häst som jag hade fullt sjå med att få honom gå i en ren och fin tölt. Så det var mycket rumpa, lår och knän som jobbade vill jag lova, haha! Men vi red ut, i skogen, så det var verkligen mysigt:) Åå, jag blir så harmonisk och lycklig när jag är med hästarna :)

Nu till Dagens Frukost!:)

* Gröt med rivet äpple, kanel, pumpakärnor & sojamjölk
* Ett kokt ägg
* En kopp kaffe med en skvätt mjölk


Hehe...ja..jag har blivit frälst...sojamjölk is the damn shit!!!:) Å tack till er för tipsen jag fick, ska absolut testa andra sorter också!!:)

Vad åt ni till frukost idag?:)

Nu blire gymmet med en kompis, börjar inte förren 10.30. Härligt att starta dagen med ett träningspass!:)

Ha en bra dag!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0