Gårdagens kalas - i ord & bilder!













God förmiddag sötnötter!

Smaskiga bilder va? Å jag smakade faktiskt lite av allting igår, hihi;) Å blir nog en liten bit tårta idag med skulle jag tro, fika på eftermiddagen (blir mitt mellis) för det kommer nog lite mer folk hit. Så ja, himla bra utmaning!

Det svåraste igår var att veta hur mycket jag skulle ta. Tankarna gick typ så här. Vad ska jag ta? Våfar jag ta det? Hur mycket kan jag ta? Vad är mycket & vad är lite? Kan jag ta en bit till? Ja, ni känner säkert igen det där. Men jag gjorde precis tvärtemot vad äs sa åt mig att göra, så det ser jag verkligen som en stor vinst! Ångesten kom såklart på besök, men den var faktiskt inte så kraftig & påtaglig som jag trodde att den skulle vara. Det var trevligt, alla pratade & skrattade & det var en härlig stämning. Så ja, jag njut verkligen till fullo:)

Nu blir det plugg ett tag. Sen ska jag laga stuvade makaroner & falukorv till middag, ska laga mat åt mamma, mig, en vän till oss & hennes barnbarn. Så man måste jag ju lite barnvänlig mat, haha;) Bra utmaning, stuvade makaroner är svårt, men gott!!! Det tänker jag klara!

Solen skiner i dalarna, hoppas den skiner hos er med! Ska ta en promenix sen också med Bodo (hunden):)

Ha det fint sötnötter! Hörs sen!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att du hade trevligt :)

Som jag skrev innan du vågar mkt, men hur kändes det egentligen? Vad tänkte du när du satt där och åt? Bara intressant och veta hur andra känner när dem gör såna saker och hur du hanterade det hela..

Kramar

2009-04-26 @ 10:41:04
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Molly

åh, har du fyllt år?!:) Grattis i efterskott i så fall :)

Du får ha en fortsatt bra dag. kramar

2009-04-26 @ 13:59:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0