Härlig dag!



God Morgon!:)

Först tänkte jag berätta lite om gårdagen! Igår kväll var jag ju nämligen hos min kusin, vi hade lite myskväll med film & sen lagade vi mat. Vi lagade fläskfilé, egengjord klyftpotatis, bea.sås & grönsaker. Till efterätt daimcheescake. Gudars vilken bra utmaning, fan jag är stolt, haha:) Okej, ångesten fanns där, kom krypande längs ryggraden, men jag försökte verkligen ignorera den, och ha en trevlig kväll. Å det hade jag:) Mohahah...1-0 till mig!;)

Nu har jag precis ätit frukost! Yummie.

Dagens Frukost:

* En grov macka med bregott & prästost
* En grov macka med keso
* En banan & ett äpple
* KAFFE!


Yummie.:)

Nu blir det plugg en timme. Sedan ska jag iväg & rida. Ska nog rida ut i skogen lyssna på fåglarna som kvittrar & galoppera i full fart - det låter underbart om jag får säga det själv!:)

Vad ska ni göra idag, denna söndag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad underbart med en ridtur :)

jag ska handla, träna och laga matlådor. fixa inför veckan osså!

2009-04-19 @ 13:12:22
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0