Kinesisk medecin - det är grejer det! Eller?!







Järnspikar på ren svenska. Skrev ett långt inlägg nyss, sen klickade jag (hur tusan lyckades jag?!) bort det! Morr...

Har precis käkat mellis iaf! Macka med avokado, keso & skinka & ett äpple & blåbärste. Yummie.

Vänta nu....varför blev bokstäverna så stora nudå?! Går inte att ändra..järnspikar en gång till...har nog kommit åt någin knapp...

Okej..det här blev ett ganska negativt inlägg hör jag själv, sorry för det! Men ja...är trött på att vara sjuk...alla kompisar ska grilla & ha kul ikväll...jag ska sitta inne & glo...hurra.

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

avocado <3

2009-05-01 @ 10:56:18
URL: http://www.halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0