Kvällsmys



Hej på er!

Det har varit en himelens lång dag må jag säga! Än är den inte slut! Haha.

Min dag i punktofrm:

* Gick upp 7.30
* Åt frukost - Gröt med skivad banan valnötter & pumpakärnr + ägg & kaffe
* Pluggade med kompisar från 10.00 - 13.00
* Stack hem & lagade lunch - Fullkornspasta, falukorv & riven morot
* Pluggade mer hos kompisarna
* Käkade mellis - Knäckemacka & äpple
* Stack ut på en springtur i 50 minuter
* Åt middag - Fullkornscouscous, sojakorv, grönsaker & yoghurtdressing
* Kollade på sjukhuset (tv)

Just nu sitter jag här & äter kvällsmål. Macka med avokado & keso, banan & kamomillte. Yumyum:)

Nu blir det att plugga lite..om jag orkar. Det gör jag egentligen inte.

Förresten! Man kan väl ha träningsvärk i ryggen?! För det tror jag att jag har! Så in i bombens!!!!!!!!!!

Jaja hoppas ni haft en bra dag!:)

Puss!
Cattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0