Magkatarr - därav tillfällig bloggdöd!





Hej på er!

Ja, som rubriken avslöjar har jag haft magkatarr...i i onsdags kväll & hela gårdagen låg jag i sängen i fosterställning & kved. Magmedecin & vila har gjort det bättre. Men det blir alltid så här minst en gång per termin, när stressen & pressen är skyhög! Kroppen säger ifrån, så igår låg jag som sagt i sängen hela dagen, orkade inte gå till skolan. Ville bara gråta.

Men idag var jag till skolan, hade geografiprov! Vågar inte ta ut någon seger i förskott..men ännu ett MVG i bagaget vore inte helt fel..vi får se! Har inte haft så väldigt ont i magen idag, så jag har faktiskt utmanat mig med glass (magnum) till eftermiddagsmelliset, och smågodis nu ikväll. Till middag blidde det kycklingsallad. Mums.

Imorgon är det kalas som gäller! Mammi fyller år på tisdag, men vi ska ha lite släktkalas redan imorrn, för nästa helg hinns det ocke med. Så det blir tårta o så. Ja, fan, jag ska äta tårta, hurra för mammi.

Nu är jag dunder-super-mega-trött! Okejdå...jag har lite ont i magen också...ska värma en vetekudde & gå till sängs-bums!

Ha det fint, hörs imorrn!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch hemskt med magkatarr :( Men inte konstigt som du stressar.. Men det är ju mkt med skolan och sen kämpar du varje dag med dit mående oxå, brukar oxå ha det, men inte så kul när man liksom bara vill vara bra :/ Hoppas det blir bättre nu när du fått vila lite! Ha så trevligt på kalaset i dag. Du är en vågare du ;)

Kram

2009-04-25 @ 11:40:53
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0