Mora, mellis & massa annat!



Hej hopp era finingar!:)

Hann inte uppdatera i morse, var stressad..som alltid..höhö. Hursomhelst! Tog bilen & stack till Mora där på morgonkvisten. Hela samtalet idag handlade en endaste liten grej, en sak, en fieende, en kompis?! Nämligen..VÅGEN! Jag har inte vägt mig på ett tag..ett bra tag! Jag fixar det bara inte. Men nästa gång ska jag väga mig, måste lära mig att inte få panik av att ställa mig på en våg. Å i ärlighetens namn så vill jag inte (inte min friska sida iaf) gå ner i vikt mer, aldrig! Jag vill inte se ut som en fånge från Auschwitz igen. Det är inget liv, varken psykiskt eller fysiskt. Jag måste påminna mig själv om det...

Har iaf ätit riktigt bra idag, verkligen superbra! Å jättegott också!:)

Dagens Mat:
 
7.00 Frukost: Gröt med rivet äpple, kanel & sojamjölk. En grov avokadomacka & ett ägg. + Kaffe.
10.00 Mellis: Äpple
12.00 Lunch: Pasta med krämig skaldjursås
15.00 Mellis: Avokadomacka & äpple

Ska även käka...


18.00 Middag- Lax, potatis & kokta grönsaker

Kvällis efter ridningen, runt 21.00 - Te, macka & banan

Sådär, mumsmums:)

Nej, nu blir det plugg fram till att ridningen börjar...måste få klart en inlämingsuppgift i filosofi..men det är bara såååååå tråkigt! Menmen, hehe.

Vad händer för er idag? Har ni gjort något skoj (eller tråkigt för den delen, hehe) hittils idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Umma

Som sagt, banan på mackan är en hit!

Men nu inspirerade du mig till avocadomacka. GOTT. Tur att jag inte käkat kvällis än ;)

2009-04-08 @ 21:48:07
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh avocadomacka är så jäkla gött! Fast jag lyxade till det och handlade nybakad tomatciabatta till mellis idag, mmm vad gott det var. Brödet var alldeles varmt och härligt :D

2009-04-08 @ 22:54:54
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: maria

tack :)

den mackan såg inte heller så dum ut :)

2009-04-09 @ 08:37:44
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: molly

hej på dig!

hoppas att du får en fortsatt bra dag och att din påsk blir trevlig och solig :)

själv ska jag vara hemma och fira påsken med familjen :)

ha det fint! kram!

2009-04-09 @ 12:51:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja fy för den där vågen! Jag hatar den verkligen oxå, men jag måste väga mig en gång i veckan :( Alltid lika mkt ångest och panik varje gång. Man står framför vågen och får verkligen ta sats för att komma på den och man vill bara gå där i från. Samtidigt som jag verkligen HATAR vågen så är jag så himla beroende av den pga att samtidigt som jag inte vill veta vad jag väger (för jag blir alltid besviken) så vill jag verkligen veta! Är du likadan? Men om du inte väger dig någon gång, hur vet dem då att du håller "måttet"?



Puss

2009-04-10 @ 00:24:03
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Louise

Du är så jävla duktig och inspirerar så många! fortsätt kämpa vännen, INGET blir bättre av kompensation! det har vi lärt oss nu, riiight!? Glad påsk på dig sötnos <3

2009-04-10 @ 10:42:34
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0