Nu sticker jag till Gävle!



Hej hopp!:)

Sitter här & smuttar på en kopp kaffe, solen lyser utanför fönstret, ja, en riktigt härlig morgon med andra ord!:)

Dagens Frukost!

* Gröt med skivad banan, keso & valnötter
* En avokadomacka
* En kopp kaffe med mjölk


Mums!:)

Dagenes Planer!

* Skola 9.00-12.00
* Hem & gå ut med hunden samt packa det sista.
* Ta bilen & sticka till Gävle!


Jag, mammi, min tremänning & hennes pojkvän ska nämligen sticka till Gävle & hälsa på en släkting, närmare bestämt min tremännings (hon som ska med) mamma. öhhh..fattade ni?! Haha...:) Å imorrn ska jag på högskolan, för det är öppet hus, ska bli interesting!:)

Vad händer för er idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det tyck jag absolut at du ska... MuMSEGOTT!



HUr är allt med dig?

Kram

2009-04-03 @ 07:46:45
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en underbarhelg :)

något speciellt program du ska titta på i morgon? :)

ha det bra! kram

2009-04-03 @ 13:56:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0