Ny vecka, nya tag!



Heeej! Gudars, nu har jag bråttom..igen! JajaXD

Sitter här & smuttar på en kopp kaffe. Har precis ätit en stadig frukost, så nu är jag mer än mätt i  magen, höhö.

Dagens Frukost:

* Gröt med rivet äpple, skivad banan, kanel & sojamjölk
* En knäckemacka med bregott
* Ett ägg
* En kopp kaffe


Sådär, redo att starta dagen!:)

Vad hade ni till frukost idag?:)

Tänkte att jag tar & berättar lite mer om min helg i Gävle senare, när jag kommer hem från skolan! Just nu är jag tokstressad. Kan dock avslöja att helgen har inneburit vääääldigt många utmaningar, och tyvärr en del ångest...menmen! Vi tar det sen!

Ha en bra dag nu fina ni!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: molly

svar: okej, det kan jag tänka mig att det var :)

väntar med spänning på din redovisning över hur det var i gävle :)



ha en fortsatt bra dag och vecka. hur ska du fira påsken? med familjen? :)

ha det fin och ta hand om dig!

kram

2009-04-06 @ 12:48:41
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0