Snabbis-latis-middag!



Hej på er!:) Hoppas dagen varit bra:)

Min har varit...stressfylld! Ovanligt va?!?! Eller inte...menmen!

Var i skolan från 9.00 till 14.00, sen stack jag till gymmet. Åkte hem & käkade mellis & sen har jag typ pluggat sen dess. Har precis ätit en god middag. Var stressad, visste inte alls vad jag skulle käka, så då beställde jag en räksallad på pizzerian. Så gott! Det ser mycket ut på bilden, men det var mest sallad under. Men jag åt upp mycket, inte riktigt hela, men nästan. Det var även nybakad bröd till, antagligen av "Pizzadeg". Bra utmaning! Dressing är också en jävligt bra utmaning, det åt jag också av! STOLT!:)

Nu blire mer plugg, sen kvällspromenad, tv-tittande om jag hinner, kvällsmål & sen bums i säng!

Vad händer för er mer ikväll? bara lugnt?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Beställer också den salladen ibland :P Fast jag gör egen dressing till! Mycket gott.

2009-04-21 @ 20:21:11
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0