Tacopaj, kamomillte & löpning = livet!:)



Hej söthögar!

Blev dålig uppdatering igår & idag, för jag  tog bilen & stack till Borlänge (15 mil bara sådär) & hälsade på en kompis! Men nu är jag hemma:)

Min dag har bestått av:

* Gitarrspelning
* Handling på Willys
* Tacopaj
* Tv - spel
* Skratt
* Bilkörning 15 mil
* Löprunda på kvällen

Nu sitter jag här med en kopp kamomillte, & känner mig skönt trött & avslappnad:)

Har knappt pluggat alls de senaste två dagarna, så nu måste jag upp tidigt imorrn, eller tidigt & tidigt...tidigt för att vara lov! Ställer nog klockan på senast 7.30....jaja! Whatever;)

Ha det bra & sov gott! Hörs imorrn bitti:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Det låter gott med tacopaj! Vad har man i den? :)

Jaså, har ni inte lov förrän den här veckan? Skönt med lite ledighet från skolan skulle jag tro?



Hoppas allt är bra med dig!

2009-04-14 @ 23:30:47
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Anonym

mums så gott det såg ut!

2009-04-15 @ 07:11:45
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0