Trött som en....mört?!



God Morgon ..nej vad säger jag! God natt...eller..ja..haha, shit jag är så trött!XD

Dagen har varit megalång, mycket utmaningar, som jag har antagit! Kanske därför jag är så trött...typ som min vovve på bilden ovan..hehe:) Tänkte jag berättar mer imorrn, så får ni vara lite nyfikna, hihi;) Då ska jag lägga upp bilder också!:D

Nu är jag som sagt så trött att jag typ har glömt av vad jag heter...men huvudsaken är att jag har vunnit mot ÄS idag, även om dagen har varit jobbig psykisk, men fasen, jag ska fixa det här ju! NI MED!!!!

God natt & sov gott! Hörs imorrn:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Guud vad söt hund du har :)

2009-04-25 @ 23:32:34
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0