Löpning gör mig lycklig!



Hej hopp!:)

Sitter här & äter kesella med jordgubbar efter mitt lilla träningspass..mmmmums:)

Idag har jag köttat ben. Först lite vardagsmotion i form av promenad till och från skolan. Blir sammanlagt 1 timme och 10 minuter. Så himla skönt att få lite frisk luft så man vaknar till där på morgonkvisten & likadant efter skolan, när man suttit på föreläsning i tre timmar;)

Dagens Träningpass:

Börjar lite lugnt nu, när jag varit sjuk!

Uppvärmning:
Rask gång 5 minuter
Aktivitet: Löpning 35 minuter + utfall & benböj
Nedvarvning: Rask promenad 10 minuter
Stretching: Baksida lår, gluteus maximus, vad, framsida lår.

Mmm, härligt:)

Imorgon är det vilodag, & imorrn kommer Anders! Wiiieee:)

Nu ska jag plugga lite, sedan fixa middag! Har bjudit hit en klasskompis:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0