Andnöd & feberfrossa & vaniljglass!



Hej Sunshines! Allt väl?

Jag mår....inte bra:S Har inte sovit något alls inatt, haft feberfrossa, andnöd & nu har jag ingen röst. Därav den dåliga uppdateringen igår också..låg bara i sängen hela dagen..kommer se likadant ut denna dag. Ligga i sängen, kanske kolla på lite filmer & bara VILA. Försöker dricka mycket vätska i form av te med ingefära & citron. Smakar uhhhh..blää..men det kanske hjälper! Försöker jag intala mig själv, hehe.

Vår snälla granne ska förresten åka & handla åt oss idag..b.la vaniljglass..mm:) Har ingen matlust alls...men tänkte att lite glass kan vara bra & lenande för halen..& dessutom en utmaning! Så...ja..glass ska det bli!

Nej..nu ska jag lägga mig i soffan..kanske titta på Mamma Mia..för 3333:e gången! Haha:) Man blir bara sååå glad av den filmen:)

Vad händer för er idag darlings?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0