Back to School



Hej på er Sweethearts! Äre bra?:)

Idag är det back to school som gäller! Nästan skönt att få komma tillbaka! Inte till själva skolan..men till kompisarna:) Har ingen feber, mår mycket bättre! Okej..jag hostar lite fortfarande & är trött..men det får gå ändå!

Igår kväll gjorde jag en liten minirenovering på mig själv..haha:) Efter en vecka med feber känner man sig sådär lagom fräsch! Så jag gjorde hårinpackning, fotbad, filade & målade naglarna knallrosa & gjorde en ansiktsmask! Sååå härligt:) Nu sitter jag här sminkad & med snygga kläder, så nu känner jag mig som en helt ny människa, haha:)

Idag blir det skola från 10.00-15.30. Klockan 16.00 ska jag på ett möte angående projektarbetet. Sedan handla, hem, laga middag, plugga, promenad, Top Model & sedan bums i säng! Ska nämligen upp klockan 6.00 imorrn...ska till Mora! Ska bli så skönt att få kommma dit & prata av sig! Skulle egentligen varit där förra veckan..men då var jag ju sjuk, så det blir imorrn istället!

Jaja..nu har jag lite brådis, hihi:)

Vad ska ni göra idag?:)

Ha en bra dag! Hörs ikväll!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att vara på benen igen och skönt att du har pysslat om dig själv sådär. Det behövs efter en tids sjukdom, iaf för mig!

Låter som du har en lång dag framför dig!

Jag sitter och är skitnervös för om en timme ska jag redovisa mitt examinationsarbete i entreprenörskap... AAAHHHH!!

2009-02-10 @ 10:31:07
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

ooh, fullspäckad dag! härligt att vara tillbaks till "vanliga" livet igen då :) man blir lätt väldigt rastlös av att vara hemma hela dagarna! hoppas dagen varit bra, och lycka till på samtalet imorgon.. kram<3

2009-02-10 @ 17:01:58
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0