Bokrea!



Hej på er!:) Haft en bra dag?:)

Själv har jag haft en rätt bra dag!:) Stod vid bokhandeln klockan åtta i morse, för bokrean börjar ju idag! Den boken jag ville ha mest var redan slut!:( Men jag köpte de här böckerna istället!:D Har ni läst några av dem? Isåfall vad tyckte ni?

Sedan blev det att sticka hem & plugga, efter det fika med en kompis. Fettisdagen ju, så det blidde semla & en kopp kaffe! Supermums & superläskigt! Försöker att inte tänka så mycket, bara köra på! En bra utmaning, om jag ska se det positivt:)

Nu har jag precis ätit kvällsmål. Två knäckemackor med bregott & vitlök, en apelsin & kaomillte. Å himmel & hav vad jag stinker vitlök! "Tur" att jag inte ska pussas med någon just nu då, hahahaXD Varför jag åt vitlök på knäckemackorna är för övrigt för att jag känner att jag håller på att bli förkyld! Så nu försöker jag med allt:

* Echinagard
* Halstabletter
* C-vitamin (brustabletter)
* Frukt i massor
* Grönt te & örtte
* Vitlök
* MASSA VATTEN!


Har jag glömt något? haha;)

Nej, nu ska jag lägga mig & kika lite i mina nyinköpta böcker, hihi:)

Ha en fin kväll sötnosar, kom ihåg att just DU är bra!:)

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: carolina

skulle jättegärna vilja ha emmas bok om hennes bulimi! ska kika efter den :)

2009-02-25 @ 10:06:21
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lorena

Emma Igelströms bok samt Tina Nordlunds är jättebra båda två! Hälsokokboken är sådär, kan vara lite triggande kanske om du inte kommit rätt långt på väg mot det friska...

2009-02-25 @ 14:18:22
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0