Måndag-pluggdag-städdag-promenaddag!



Hej sötnötter! Äre fint?:) Hoppas:D

Själv äre bra! Lite trött bara!:) Sitter här & dricker te med citron och ingefära, mm:) Ska strax börja plugga lite psykologi! Sen blire promenad, lax till lunch, & sen sticka till några kompisar & plugga!

Vad gör ni idag?:)

FÖRRESTEN! JAG BEHÖVER ER HJÄLP! Ja, ni ser på bilden, så ser mitt hår ut. Fasen, skulle ha tagit en bild som inte var svartvit, aja..kan göra det sen! I alla fall! Jag måste göra något med mitt hår, har haft det så här superlänge! Jag vet inte vad dock! Lugg, kort, mellanlångt, uppklippt, slingor, färgat, HJÄLP! Vad tycker DU!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en bra dag!

Jag har varit och tränat då ju och nu pluggar jag litegranna. Sedan blir det träning en gång till.

Gör lite slingor, klipp upp det lite, det blir alltid fräscht och snyggt.

2009-02-23 @ 11:30:09
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0