Nej! Nu är jajg trött på det här!



Ja..nu är jag bara såååå trött på den här dumma influensan! Jag har fortfarande feber, kraxar som en kråka när jag försöker prata, ligger som en halvdöd sill i sängen & har inte mycket ork för annat! Orkar knappt gå upp för trappan till övervåningen utan att det känns som att jag ska ralma ihop!!!:S

Nej! Nu är jagj trött på det här! För övrigt ser jag ut som rudolf med röda mulen! Mahaha..nejdå..men seriöst...jag är helt röd om nosen, har små sår under näsan p.g.a av alla snytningar, håret är otvättat & står åt alla håll, jag har på mig extremt fula (men bekväma!) kläder, raggsockor å så. Fasen..! Jag längtar efter att få sminka mig! Pyssla om mig själv! Typ ta ett bad..(om man hade haft ett badkar..haha;))..skrubba hela kroppen från topp till tå, smörja in mig med en väldoftande bodylotion, lägga en ansiktsmask, fila & måla naglarna, sminka sig & ha på sig snygga kläder & fixa håret! Träna, köra slut på sig själv, så man få värsta adrenalinkicken & för det där sköna känslan i kroppen, som man får efter ett hårt träningspass..laga mat! Äta god, näringsrik mat!

Just nu känns det ganska långt borta..träning kan jag ju glömma den här veckan..jag är inte sugen på mat..bara sugen på gröt eller soppa...men försöker verkligen få i mig riktig mat också! Mammas snälla kusin kom hit med thaimat nyss..å det var gott & superstarkt! är nog bra för förkylningen!:)
I alla fall..jo..ehm..ja. Nej..fasen..jag har så tråkigt! Jo just ja! Jag har ju ätit choklad också! Heja mig! På en vardag..! Det är en himla bra utmaning!!!!!!!:)

Nej..gud vilket osammanhängande inlägg det här blev känner jag..haha:) Är nog febern som spökar..!

Nej, nu ska jag lägga mig framför tv:n ett tag..sen kanske försöka sova lite om det går!

Vad hittar ni på dag sötnosar?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig tjejen! :)

Jag har haft föreläsning och sedan gjort ett stort soppkok. Tänkte laga lite matlådor senare också... Borde börja på ett examensarbete men jag orkar inte det just nu :P

2009-02-05 @ 13:52:03
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dig stumpan. Kramar

2009-02-05 @ 20:03:48
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0