Söndag - pluggdag!



Hej fina ni! Äre bra?:)

Jag är trött! Ovanligt va?! Nu har jag varit såhär i snart två veckor & jag är trött på det här dumma viruset som har bestämt sig för att bita sig fast! Nej..nu vill jag bli frisk! Längtar till gymmet så jag dör snart, hahaXD

Idag blir det plugg...filosofi, internationell ekonomi & rättskunskap står på schemat..puh..blir trött bara jag tänker på allt jag ska hinna med! Speciellt filosofin! Den tar kål på mig! haha...xD Jaja!:)

Vad ska ni göra idag sötnosar?:)

Puss!
cattis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Duktig du är som ska plugga :)

Jag har varit inne och hoppat på sambon tusen gånger nu och hoppas på att han snart går upp!

Annars blir det nog obligatorisk veckohandling och lite motion :) det är superfint väder här så jag vill verkligen ut på en härlig promenad! sedan ska jag såklart njuta av den underbara sista dagen av ledighet innan min nya kurs sätter igång. Ha en bra dag!

2009-02-15 @ 11:56:56
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du är så söt :)

2009-02-15 @ 14:41:03
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0