Sportlov!



Hej sötnosar!:) Hoppas dagen varit bra so far!:)

Har precis ätit en supergod lunch!:) Grönsaksoppa (med massa olika grönsaker & rotfrukter, ex morötter, palsternacka, selleri, purjolök, kålrot mm) en grov macka med mosad avokado & keso & ett äpple! Mm:) Var jättegott med varm soppa, för jag känner att jag har lite ont i halsen. Så det gjorde susen!:)

Vad hade ni till lunch idag?:)

Som sagt, har sportlov nu, eller, börjar väl imorrn om man ska vara exakt!

Detta är mina planer för veckan:

* Plugga-ligger efter som satan efter att jag varit sjuk (ursäkta ordvalet)

* Åka längdskidor- Längtat som tusan, hoppas på bra väder! Då är det såå härligt!:D

* Stå utanför bokhandeln på tisdag (tror jag det är!) morgon & skynda mig att köpa en massa intressanta böcker på   rea! Eller massa & massa...har inte råd med såå många! Men två förjoppningsvis! Hälsonörd som jag är så blir det  nog mest sådana böcker, haha. Kanske någon deckare också om jag har råd!;)

 *Åka till Fagersta & hälsa på min morbror & kusin

* Klippa mig -
vet inte hur dock! Förslag mottages tacksamt!

* Skratta & ha kul!

Japp, det är mina planer..för se om jag lyckas hålla planerna!;)

Nu ska jag ut med hunden, innan han kissar på sig. Vore ju lite onödigt!;)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

KRAM <3

2009-02-22 @ 13:57:15
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som du har ett roligt sportlov framför dig :) Idag åt jag vitlöksstekta musslor med risoni till lunch och nu ska jag snart bege mig iväg och gymma! Kram på dig!

2009-02-22 @ 14:36:18
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Åh längdskidor!!



Lät som en god soppa till lunch:) Jag åt leverpastejmackor haha:-P

2009-02-22 @ 16:22:47
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0