Adrenalinkick på gymmet, härligt!:)



God kväll sötnosar!:) Hoppas allt är bra med er, & att ni har haft en bra dag!:)

Det har varit en rätt lång dag! Skola till 16.30, & sen gymmet! Var så jäkla skönt att gymma idag, hade värsta energin. Sprang lite på löpbandet också & det kändes verkligen som jag flög, underbar känsla!:)

Nu sitter jag här med en kopp blåbärste & fruktsallad, mm!:) Ska snart lägga mig, ska bara ligga & läsa lite först!:)

Sorry att jag har varit dålig på att ladda upp mat-bilder! Lovar att det blir mer bilder & recept så fort jag får lite tid över!:)

Nattinatti:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

gött o gymma :D

2009-01-26 @ 21:52:43
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0