Choklad, Let´s Dance & massa mys!



Hej underbara ni!:) Hoppas er dag varit bra:)

Själv har jag spenderat kvällen framför tv:n..& kollat på Let´s Dance & ätit choklad, mm:) Hade ett himla chokladsug idag! Får det alltid just innan mens...känns lite ovant..eftersom jag fick tillbaka mensen för ungefär ett halvår sen, & har varit utan den dessförinnan i över 2,5-3 år. Men ja...det visar väl att jag tar hand om min kropp bättre, å att jag är påväg mot ett friskare liv!:) Så om jag för en gång skull är sugen på choklad, ja då ska jag banne mig ha choklad!:) Gå emot ÄS å skita i alla dumma tankar. PUNKT!

Jaja...nu ska jag inte göra så mycket mer, läsa lite bloggar & sen kika i nyaste numret av Topp Hälsa:)

Vad gör ni ikväll? Har ni något smaskigt att mumsa på denna fredag?:)

Ha en bra kväll!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: sanna

Har kollat på Lets Dance och druckit te och myst med sambon. Kollade även på Kung Fu Panda, söt film :) hoppas din kväll vart bra!

2009-01-10 @ 00:18:59
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0