Förlåt för dålig uppdatering, jag är stressad!




Hej fina ni! Uppdateringen igår & idag har inte varit den bästa, så jag ber om ursäkt för det! Har haft fullt upp i skolan!!!!:S Å varit hos kompisar & pluggat, så jag har knappt varit hemma alls! Å idag har jag varit till Mora & träffat en psykolog som såg ut som en valross..men han verkade trevlig:) Frågan är vad han kan hjälpa mig med egentligen..jaja! Det visar sig.

Så här har min dag sett ut i stort!

* Frukost: Bärsmoothie & smörgås
* 9.00 - 14.00 Skola, redosvisning & en massa stressfyllda moment!
* Lunch: Quinoa, kassler & dragonsås
* Mora - samtal med den nya, trevliga valrosspsykologen!
* Mellis: Grov ostmacka & kaffe i Cafeterian på sjukhuset. Svindyrt för övrigt!!!
* En timmes bilkörning hem i snöstorm..såg typ ingenting förutom snö!
* Middag: Omelett med skinka, ost & tomat, knäckemacka med keso & ett äpple


Japp, det var min dag! Nu ska jag kika lite på engelskan som ska vara klar på torsdag..rätt mycket & göra så lika bra att försöka få det klart! Sen ska jag kolla på Top Model, dricka blåbärste & äta macka med mosad avokado!:) Mmmm:)

Puh..hur har er dag varit?:)

Glöm inte att ställa frågor till frågestuden, uppskattas!:D Tänkte svara på dem på fredag, så det finns tid än!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in för att önska dig en riktigt bra dag :) hoppas att du mår bra och att du sov gott :)

take care! kram

2009-01-21 @ 05:57:21
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0