Gott nytt 2009!



Hej sunshines!!!:) Hoppas ni hade en trevlig kväll igår:)

Själv vad jag med en kompis å firade det nya året! Blidde bara lugnt, å mys. Kände inte för att sticka ut å festa eller så!

Så..nyårslöften då! Hmm....har egentligen aldrig haft några nyårslöften. Om man sjuka sida skulle få bestämma skulle det vara att:
* Gå ner 30 kg!
*Träna som fan!
* Äta salladsblad!


Ja...ni hör...okej..nu tog jag väl i lite, men..det är så den sjuka sidan vill! Men om man nu ska avlägga några nyårslöften från den friska sidan..så borde det kanske bli:

* KÄMPAKÄMPAKÄMPA för att bli fri från helvetet!
*Ta hand om min kropp på ett sunt sätt! Dvs. ge den tillräckligt med näring för att den ska kunna fungera optimalt, å motionera lagom!!!! LAGOM!!!
* Skratta! Göra saker FÖR MIN SKULL, som jag tycker är kul!

Ja...något i den stilen kanske.
För övrigt tycker jag att det här är ett tänkvärt citat:

Låt det här året bli det året då du unnar dig det bästa. Tänk på att den bästa förändringen är inte den perfekta, utan den som verkligen blir av.

Har ni några nyårslöften?

Ja,,nu ska jag hoppa in i duschen, å sen ska jag sticka iväg å handla lite! Det ekar tomt i skafferiet;)

Ha en bra dag:)

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Umma

Kul att se dina nyårslöften! Kämpa är mitt mantra som sägs om och om igen, många gånger om dagen.



Det jag sagt ska förändras år 2009 är att jag ska vara snäll mot mig. Inte döma mig själv, behandla mig illa. Tycka att jag är OK.

2009-01-01 @ 13:37:09
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Fanny

GOTT NYTT ÅR OCH TACK SÅ MYCKET!!!

2009-01-01 @ 14:48:12
URL: http://beautifulflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0