Helt utmattad!



Hej sötnosar!:)

Nu är jag heeeeeeeelt utmattad! Haha:) Är så trött!!!

Har precis gått på en kvällspromenad med vovven, innan dess blidde det middag, varma mackor. En svår utmaning, men en väldigt god sådan:)

Nej..nu ska jag lägga mig framför tv:n & mysa med lite choklad & kolla på Let´s Dance!:) Synd bara att Magdalena Graaf var tvungen att lämna. Usch, både hon & Mojje!:( Tyckte om dem både väldigt mycket! Men..hoppas bara att de går bra för dem, & att de återhämtar sig!

Vad gör ni ikväll? Mumsar ni på något gott?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hade du på dina varma mackor? =) Funderar på att äta det jag med någon dag..

2009-01-30 @ 21:29:10
Postat av: Svar till Anna

På mina varma mackor hade jag sweet chilisås,ananas, tomat & ost!:) Men det finns ju massa olika saker man kan ta, beror på vad som finns hemma, hihi:)

2009-01-30 @ 21:31:55
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: Umma

Varma mackor är inte fy skam det inte - Går att hitta på så mycket olika saker! Gutt gutt :)

2009-01-30 @ 22:25:16
URL: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0