Kalas! Hjälp?!



Hej fina ni! Hoppas ni mår bra!:)

Idag är det kalas! Det är en släkting som fyller år. Jämt när det är kalas hos henne så är det mycket som bjuds! Allt hembakat! Tårtor, kakor, massa olka mjuka kakor, bullar med glasyr & massa godsaker helt enkelt! Dessutom så känner man sig väldigt oartig om man inte smakar! Visst, man kan ta lite av varje, men man behöver ju inte smälla i sig,så man får ont i magen! Tycker det här är lite svårt, & ångestladdat! Men ser det faktiskt mest som en rejäl utmaning! För något år sedan hade jag suttit & stortgråtit & varit i panik, men jag känner mig ganska lugn ändå. Det här ska jag fixa.

Vad händer för er idag?:)

Puss!
Cattis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0