Magsår & Blåbärste!







Himmel. Puh. Andas. Förlåt igen för dålig uppdatering. Men har så fruktsansvärt mycket att göra just nu. Glömmer nästan bort att andas.

Har jätteont i magen!:S Svider som f*n, känns som jag fräts inifrån! Å sen måste jag ju se till att äta ordentligt, annars blir det värre...men det gör bara ont i magen när jag äter, men jag får stå ut!

Har druckit många koppar friggs röda, blåbärste de senaste dagarna. Jättegott & utan koffein! Perfekt om man vill dricka det på kvällen, som jag oftast vill, hihi:)

Nej..nu ska jag bums i säng! Ta några djupa andetag & få några timmars, förhoppningsvis, GOD sömn! Hörs imorrn, då blir det mer uppdatering får jag verkligen hoppas!!!!

Påminner om frågestunden, svara på fredag:) Inga frågor är egentligen dumma!

Ha en fin kväll!

Puss!
Cattis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0