Myys!



Hej sötnosar! Även denna dag har jag haft fullt upp! Kom inte hem förren vid sju-tiden. Så det blev middag, liten kvällspromenad med hunden, dusch & sen film med te & avkoadomacka idag igen:) Myyys!:)

Idag har det varit vääärldens längsta dag! Så puh..

Imorrn ska klassen till badhuset. Vi ska träna livräddning & hur man tar sig ur en kajak om den hamnar uppochner...för vi ska på kajaktur i en vecka med klassen i början av maj. Å shit..gillar inte att visa mig i badkläder..provade min bikini nyss..fan..svårt att acceptera mig själv. Ser med fel ögon. Hoppas jag kommer klara av morgondagen!

Nej..usch..nu ska jag försöka tänka på något annat...
Take care!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i mon. Du är fin, det vet du innerst inne med. Tack för bloggen din. kram

2009-01-29 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0