Puh, äntligen hemma!



Sådär ja! HEMMA!!!! Skönt:) Har precis ätit mellis, mm..det var verkligen välbehövt:)

Dagens mellis:

* Osötat fullkonrsbröd med keso & rökt skinka
* En banan
* En kopp te

Mm, mums var det:)

För er som inte visste det hade jag ett stort geografiprov idag, om jordens exogena & endogena krafter, jordskorpans uppbyggnad, olika nedbrytningsprcesser mm. Å nu är det över:) Svarade på allt iaf! Bättre att gissa än att inte skriva något alls! Hoppas det gick okej:)

Nu ska jag bara slänga mig i soffan & ta det lugnt ett tag, & kika om det är något bra på tv:) Sen ska jag ut på en promenix med hunden & sen träffa en vän:)

Vad ska ni göra ikväll?:) Bara vara hemma & mysa, eller ut på något skojigt?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det gick bra på provet :)



Jag ska med familjen till några vänner och äta middag. Lite nervös är jag allt över det.. men hoppas verkligen jag klarar det. Skönt med en promenad! Kika gärna in på min blogg, jag behöver läsare^^ Kram / Sandra.

2009-01-16 @ 16:00:31
URL: http://sanndras.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bra att du svarade på allt!

Jag ska kolla på Lets Dance och så ska jag även packa inför Skiweek och städa lägenheten

2009-01-16 @ 18:03:53
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0