Shoppingdag!

Hej allihopa!:) Hoppas ni haft en bra dag:) Nu är jag dundertrött! Så tänkte bara visa lite vad jag har shoppat idag!;)


                                   Nya träningskläder

                                     

                                   Stickad, urmysig tröja

                                     Söta underkläder:)

                                      Hudkräm från Nivea

                                      Lite olika ansiktsmasker:)

Japp..så en del saker fick jag med mig hem iaf! Plus en mössa, som jag glömde att ta kort på;) Å sorry för dåliga bilder, för trött just nu för att orka fixa bättre! Tänkte bara visa er lite vad jag hade köpt, hihi:)

Matmässigt har det varit en urjobbig dag!:S Drog till med pommesfrites å en köttbit, med bearniese..som jag iofs inte kunde äta..bara litelite...såsen alltså!. Men jag åt! Oja! Även fast pulsen var på max och jag helst ville springa ifrån resturangen!!! Å inte nog med det...fika på ett café på eftermiddagen! Uja...men...nu är det gjort iaf! Nu vill jag bara sova, och inte tänka.

Hoppas ni har det bra:) Å sov gott så hörs vi imorrn:)

Puss
Cattis


Kommentarer
Postat av: E

Fina saker du shoppat,kul :D

2009-01-06 @ 20:22:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0