Snart dags!



Hej på er, fina ni!:) Hoppas det är bra:)

Först & främst...sorry för dålig uppdatering igår! Pluggade typ hela dagen!:S

Nu har jag precis ätit en riktigt dunderfrukost, så jag ska orka skriva prov i TRE timmar!

* Gröt gjord på axas grynblandning med skivad banan & valnötter
* Grov, osötad macka med keso
* Ett kokt ägg
* En kopp kaffe


Nu borde jag klara mig ett tag!:) Utmaning med en lite större frukost än vanligt, men jag fixade det:)

Såhär ser dagen ut i stort:

*Skola från 9.0-15.00
* Åka & byta en lampa som är sönder på bilen
* Handla
* Ttäffa en vän

Hur ser er dag ut?:)


Nej..nu har jag brådis! Mamma mia..wish me luck! Skriver prov om 1,5 timme!


Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej goding! japp, jag ska träffa henne och jag hoppas det blir givande.. tror det :)

Lycka till med allt plugg och bra där med frukosten. utan mat kan inte hjärnan tänka klart, visst är det så? jag har försökt plugga så himla många gånger utan tillräckligt med mat, och jag ka verkligen inte koncentrera mig då! kramar

2009-01-16 @ 08:18:13
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: j

starkt av dig med fukosten. Älskar frukostmat!:) Tack för kommenateren, det hjälper mycket att höra. Man måste ju lyssna på kroppen och VÅGA, annars kommer man ju ingenstans och jag vill ju bli frisk. Inte stå och stampa i det här jäkla träsket resten av livet. Hoppas provet går bra, håller tummarna:)

2009-01-16 @ 12:19:35
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å vilken god frukost! Jag har inte fått något i magen än, tog sovmorgon till elva och har inte orkat fixa något gottigt, men gud så hungrig jag blev nu! :)

Får väl ta och göra en brunsch av något slag!

Lycka till på provet :) Vad är det för prov? Jag hade ju min tenta igår!! Skönt när det är avklarat.

Idag måste jag hämta ett par skidor i Åre som jag ska ha under Skiweek och sedan är det jättemkt packning etc som ska göra, ska gå igenom mitt jobbschema inför skiweek mm!Hoppas du får en fin dag :D

2009-01-16 @ 13:11:52
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Molly

hej på dig!

hoppas att ditt prov gick bra :) var det nationella eller något sånt?

du får ha en fortsatt bra dag och helg cattis!

kram, molly

2009-01-16 @ 13:13:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0