Grattis älsklingen 20 år!



Hej hopp:)

Sitter här med en hejdundrande huvudvärk & är så trött så jag tror jag tuppar av...jobbade på övertid igår, blidde över 12 timmar. Var några gäster som hade blivit dubbelbokade på ett och samma rum..så jag hade ett förbannat norskt par & ett förbannat par från Göteborg att ta hand om & lugna ner & försöka fixa allt till rätt. Pust. Haha;)

Nu ska jag sticka ut till Anders sommarstuga & äta tårta:) Han fyller nämligen 20 år idag! Hurra:)

Av mig fick han:

* En bok - parträna med Paolo Roberto
* En blå mjukisnalle - skitsöt;)
* En stor mugg som det står "Jag älskar dig - för övigt" på:)
* En affisch med en jack daniels flaska

Av min mamma, alltså svärmor fick han:

* Ett förstorat kort inom glas & ram på mig & Anders från studenten:)

Nu måste jag ta bilen & sticka! Tårta blir mums:)

Vad händer idag för er sötnosar?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: sandra

Idag har jag städat huset, tagit de lugnt och varit ute i skogen med min lille hund svante!

Låter som livet rullar för dig.. Skönt! Kramar

2009-07-17 @ 23:40:39
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0