På bättringsvägen - på jobbet!



Hej på er:)


Sist jag skrev här mådde jag pyton..40 grader i feber & helt skakis. Men nu är febern borta & jag måt bättre - tack  vare penicillinet:) Men jag är fortfarande trött...men det går nog över:)

Sitter på jobbet just nu. Jobbar på en folkhögskola, har hand om incheckning & tar hand om gästerna. Rätt kul, men inget speciellt. Just nu är det väldigt lugnt här, så jag passar på att skriva ett inlägg:) Ni förstår, det är dansbandsveckan här i Malung! Jag vet, det låter skitnördigt - men det är rätt kul;) Mycket folk - absolut inte bara gamla gubbar & tanter, som man kan tro, haha:) Verkligen alla åldrar & det är kul att det händer något i denna lilla "by" någon gång:)

Igår åt jag förresten pizza med några kompisar..åt upp en hel - å var fortfarande hungrig! Beror kanske på att jag knappt har ätit en smula på tre dygn..med så mycket feber tappar man tyvärr aptiten. Jag försökte äta, men det ville bara komma upp igen. Men nu äter jag som vanligt igen, så det är nemas problemas:)

Fasen..tråkigt på jobbet nu..så dött...tur att man kan smita ut i köktet & ta lite ost & kex & smaska på när man blir sugen, hihi:) Mumsmums:)

Vad hittar ni p¨å idag?:)

Puss!
Cattis "Hälsopedagogen";)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du börja piggna till i gen :)

Låter som ett rätt roligt jobb ändå, huvudsaken är ju att man kan tjäna några extra slantar ;)



Kram

2009-07-14 @ 21:48:09
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sanna

Kul jobb låter det som!

Jag har varit nere i en ångestperiod men har tagit en del beslut och nu ska jag fan fokusera på mig själv. Idag har varit en bra dag med hundpromenader samt träning, middag och tjejsnack med bästa kompisen!

2009-07-15 @ 01:26:58
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0