Shoppingdag inför flytten!



God Morning Sweethearts!

Har precis käkat en mumsig frulle:)

Dagens Frukost:

* Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple, kanel & mjölk
* Två knäcke med bregott & ost
* En kopp kaffe


Mums:)

Idag är jag ledig från jobbet, så jag mammi & hennes kusin ska åka till Mora & shoppa lite inför flytten till Gävle:) Blir nog mest att kika på köksartiklar osv...sen i Gävle finns ju IKEA. Där måste jag nämligen kika efter ett köksbord & en liten bäddsoffa:)

Men jag känner mig riktigt peppad att bli hälsopedagog! Min plan är att först gå denna utbildning, som varar tre år. Då har jag en högskoleutbildning i bagaget - superbra! Efter det vill jag även läsa till kostrådgivare! Det är drömmen! Kanske även stara eget i form av ett träningscenter eller liknande...vi får se:) Bäst & ta en dag i taget..men drömmar kan man ju ha;)

Vad vill ni bli när ni blir "stora"?:)

Vi hörs!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror du kommer bli en bra hälsopedagog.. Sen tror jag att det kommer gå bra för dig med pluggandet överhuvudtaget :) Du har ju ett läsarhuvud verkar det som och det är bra och ha.. Du fixar det :)

Hur mår du nu annars? Går det bra med Anders?

Händer det nåt nytt i ditt liv nu? Jag menar mer än med plugget och så där?



Massa kramar

2009-07-22 @ 19:44:54
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: sandra

jag vill bli polis =) Kram

2009-07-23 @ 16:18:10
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0