Hej! Nu jäklar ska här bloggas!!!



Heeeeeeej fina, underbara, ni!:) Gud i himmelen vad jag saknat er!!!

Jag ber så mycket om ursäkt för detta usla bloggande! Men de senaste två veckorna har varit intenvisa, ja rentav hemska nästan! Men nu är betygen satta, mössan är på & nu är det bara party kvar, hahaXD

Anders har varit här i några dagar, nu har han dock åkt tillbaka till Borlänge för match. Alltid lika tråkigt att säga hej då...kommer aldrig vänja mig tror jag!:S

Hur går det med maten & ÄS då? Jo, det roliga är att det går j*vligt bra!:) Vill ni se vad jag har utmanat mig med de senaste veckorna?:)

Lite utmaningar jag fixat:

* Sylt på gröten
* Bacon
* Muffins
* Sockerkaka med vaniljkräm
* Godis
* Bearnasiesås
* Remoluadsås
* Smaksatta riskakr (har blivit beroende av dem med gräddfil & löksmak, hahaXD)


Det var lite olika saker! Å jag känner mer & mer hur ämnesomsättningen blir högre & högre, för jag kan äta mer & känner hunger! Behöver rirktigt mycket mat för att bli mätt! Jag lyssnar på kroppen, läskigt, men det går:) Jag & Anders har förresten pratat om ätstörningen..han råkade se ett inlägg på word där jag hade haft en ångestattack efter att ha ätit & där stor det massa hemska saker! Han blev ju jätteledsen & orolig, men vi pratade om det. Det kändes hur bra som helst & han är verkligen ett stöd!

Nu är jag en trött Cattis..hihi:) Ikväll vill jag helst bara vara hemma för mig själv & mysa..har inte lust att träffa någon/några..menmen...är väl fest någonstans när det är studentvecka...men..äh, blir nog utgång imorrn kväll istället! Nu vill jag helst bara ta bilen till hemköp, köpa en påse lösgodis som ska innehålla följande:

* Sockerbitar (ni vet sådant där skumgodis)
* Soda Pops
* Center
* Lys Melk
* Skumbananer
* Sweet hearts
* Viol grodor (skumgodis)
* Dumle
* Geisha


Mumsmums:) Visst lät det mums?:) Tror jag måste uppfylla dagens dröm, hihi:) Perfekt utmaning! Är sjukt godissugen nu också dagarna innan mens...känner mig uppsvullen som en elefant (för att kroppen samlar på sig vätska under denna tid av månaden) men det är en annan femma! Bara att stå ut;) Min behandlare har sagt att vi kvinnor under en månad pendlar ungefär minst 3 kilo i vikt beroende på tidpunkt. Så är det att vara kvinna;)

Men nej, nu babblar jag om ingenting...men..förhoppningsvis blir det ett till inlägg ikväll om det inte mot förmodan blir utgång! Då kan ni ju få höra hur det gick med godisköpandet;)

Vad ska ni hitta på ikväll sötnötter?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt att höra ifrån dig!! =) Så glad för din skull! Lycka till med allt, vill veta hur det går:)



Puss

2009-06-05 @ 17:50:37
Postat av: Sara

Det var kul och läsa om vad som hänt dig dem här veckorna som det faktiskt blir :O Varit tomt och nästan lite tråkigt, du är (verkar så ialf) vara en glad och positiv tjej i alla lägen. Även om jag är medveten om att du kan må dåligt oxå så klart! Men är så glad för din skull att det gick bra med studenten, och allt du utmanat dig med :O Du vågar verkligen trotsa om man säger så! Och jätte kul att du umgås med killen :) Hoppas verkligen det kommer gå bra mellan er, förstår att det var lite jobbigt att ta upp allt med äs och att han kom på det på det sättet men jag tror det hjälper er att komma närmare varandra, min pojkvän är oxå ett himla stöd! Han är den enda som verkligen orkar med mig :P Ialf än så länge :/



Såå blev det utgång? lr blev det godis? Att du bara vågar.. Jag hade inte vågat men du är starkare än mig och det vet jag, vi har nog lite olika syn på det hela oxå :)'

Oj vad jag babblar på. Förlåt. Vill bara säga att du ska vara så jävlar stolt över dig själv för jag är jätte stolt över dig!!!! :) Kommer gå bra för dig när det gäller ALLT och jag menar det oxå!

Kramar!

2009-06-05 @ 20:25:21
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: sandra

Dina inlägg är så grymt peppande, du är så stark och det blir jag starkare av!! Kika gärna in på min blogg och läs. Kram sandra

2009-06-05 @ 22:31:47
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0