Stillasittande, pizzautmaning & godis!



Heeeeeeeej! Underbara ni!:) Saknat er så!

Jag har varit sjuk i en vecka nu...var hos Anders i Borlänge från söndag till torsdag & fick inget tillfälle att blogga. Jag har heller inte orkat...när jag knappt orkat något annat heller:S Men nu äe jag liiite bättre iaf:)

Dagens utmaning blir pizza & godis! Anders kommer hit & vi ska äta pizza...för jag vill ha det som utmaning. Att jag dessutom knappt har rört mig på en vecka p.g.a. förkylning gör ju det hela extra svårt! Men fan! Nu är det skärpning om jag inte ska falla tillbaka i helvetet! För det vill jag INTE! Sedan har jag hyrt "vi hade i alla fall tur med vädret - igen & till det blir det mys med lite smågodis! Anders har jag redan smittat (tyvärr...)...så vi kan mysa i soffan, tätt intill ändå, hehe:)

För övrigt måste jag säga att jag har utmanat mig väldigt mycket! Typ småsaker varje dag! T.ex att ta en kaka, ta ost på mackorna, ätit några nävar chips, druckit saft osv. Små steg - men i rätt riktning!

Fan..hoppas inte denna kväll ska sluta i gråt eller något för att det både blir pizza & godis & ingen motion på det...nej SKÄRPNING NU CATTIS! Måste fixa det!

Hade ni förresten en trevlig midsommarafton igår?:) Vad gjorde ni? TELL ME!:)

Själv låg jag hemma i sängen & hostade...men det var en annan femma!;)

Vi hörs!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du klarar detta, du är grym på att utmana dig tycker jag! :) Jag har också varit sjuk och inte rört på mig på hela veckan, om man bortser från en promenad typ. Hoppas du blir frisk snart!



Midsommar firades med stort knytkalas tillsammans med massa vänner, och idag är jag och sambon bortbjudna på middag till två goda vänner, ska bli mysigt. Spela lite spel och så tror jag med :)



Ha en bra kväll!

2009-06-20 @ 18:44:37
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: sandra

Jag hade en mycket trevlig midsommar med familjen här nere på ängen vid vår sjö! Där åts massa god mat och jordgubbar, sen avslutade jag och syster kvällen i soffan med film och nonstop choklad :D Första gången på två år jag åt det!! Hoppas du känner dig lite bättre nu :) Ha en fin kväll. Kram

2009-06-20 @ 19:18:36
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

JAG VET ATT DU KLARAR DET!

Du är stark, bra och duktigt - ge aldrig upp! Tänk på allt du förlorar ifall du skulle falla tillbaka!



*Hur gick det? :D*

2009-06-20 @ 20:20:36
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är en riktig kämpe du! Hur orkar du? :)

Duktigt.. Vad kul att det går så bra mellan dig och Anders :) Du är värd att få massa kärlek det behöver du tror jag!

Fortsätt kämpa, jag vet att du inte kommer ge upp!

Kramar

2009-06-21 @ 11:13:14
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0