Bildmaraton!



































Hej sötnötter!

Dålig uppdatering nu - i onsdags var det student för hela slanten! På torsdagen följde jag Anders till Borlänge, kom hem till Malung sent igår & då stupade jag i säng. idag sitter jag här med feber & har jättteont i halsen & snoret rinner...kul va? Not! kan nog bero på att jag gick i klänning när det regnande & blåste isvindar & skrek för full hals "Sp3 - schalalalalala!" hela onsdagenXD Skulle egentligen ha åkt till Fagersta idag - min kusin tar studenten! Men det blir att ligga hemma i sängen istället...Anders åker till Malung idag efter träningen - så får han pyssla om mig lite, hehe.

Jaja! Här kommer iaf lite bilder från studenten & grejer jag fick! Mycket praktiska saker - eftersom det antagligen blir flytt till hösten! Jag är helnöjd - och jag blir helt rörd när jag tänker på hur mycket blommor och presenter jag fick från alla möjliga håll!

Har för övrigt ätit tårta tre dagar i sträck...skulle blivit det idag med om jag hade varit med på studenten i Fagersta. Imorrn blire iaf tårta för jag ska till en kompis som ska ha lite studentkalas. Herrejävlar vilka utmaningar! Puh. Jag blir trött på bara tanken...men jag kan....ja, det kan jag banne mig! NI MED!

Sorry att det bara blev EN bild på mig...det var den enda som togs med MIN kamera! Men ska lägga upp bilder från studenten & balen bara jag får tag i dem;)

Nu ska jag sluta babbla & lägga mig i soffan & kolla på en film jag fick av en lärare - -Gökboet - en klassiker som sägs vara asbra!

Ha en fin dag!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis :D Jättekul med alla bilder =)

2009-06-13 @ 14:02:42
URL: http://aannasofia.blogg.se/
Postat av: Sara

Det verkar som att din studenten blev riktigt bra :)

Fortsätt kämpa!

Du är verkligen en kämpe :)

2009-06-13 @ 14:33:48
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sara

Härligt att höra!!=)

Du förtjänar det bästa och du verkar ha haft en riktig toppendag!=) Underbart!

Är du nöjd med dina betyg och så? Vad fick du?

Kämpa, ge aldrig upp!

KRAM

2009-06-13 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0